Hellu! ^^

2011-06-29 @ 18:24:25

Hanna här!

I dag har jag varit på tyype djur kliniken för att min katt åt inget..
Men nu har doktorn kollat på Myran och han var svullen och röd i halsen..
Men nu sitter han här brevid mig och ser ut att ha det bra..! :)
Sen har jag varit hos doktor också för att jag har tyype ett utslag på näsan.. :(
Men, men.. Sånt händer..

Det var nog allt jag har gjort i dag..

Nu till andra saker..
Srry men glömde önska er alla en bra midsommar så jag gör det nu..

GLAD MISOMMAR ALLA SÖTA LÄSARE!! ♥♥

AjA... Hade tänkt ladda upp bilder nu men dom får ett litet eget inlägg sen..
Men det kommer tyype bara vara bilder Myran kanskse några andra men, men...

TJAOO! :) ♥


Kommentarer

Postat av: Bella :3 ( ägare)

Stackars dig och myran ;).

2011-06-30 @ 10:14:19

Postat av: Hanna

aa..



Fast det är bättre nu.. :) ♥

2011-06-30 @ 13:42:36

Postat av: Bella :3

Naawe, braa !<3

2011-06-30 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback