´Skulle badat :P

2011-08-08 @ 12:49:37

Hejj ! Idag åkte jag och bada med syrran och pappa, men vi åkte hem igen efter tyype 30 min.. xD
Var för kallt , vi fröös ^^
Men iaf så är bloggen bara min för Hanna har slutat helt nu..
Men vi gräla lite i början, men de är okej och så ..
Det är ju Hannas val :3
Men just nu sitter jag hos pappa ( mina föräldrar är skilda) och tråkar lite :P
Ska kanske gå förbi Hanna sen för hon glömde typ sin kjol hos mig förut eller tror att det är hennes
iaf :) Så får gå till henne senare och fråga tror jag ^^
men här kommmer en liten bild på mig idag:


Iaf, så måste jag sluta nu :)
Glöm inte att kolla min andra blogg ibland ;D

mitt-liv.bloggplatsen.se

HEJDÅÅ

//Isabelle :3


Kommentarer

Postat av: Hanna

Good att du inte är arg på mig.. ! :D men jag är hemme hos frida

2011-08-08 @ 14:05:04

Postat av: Bella ( ägare) :3



mm, har ingen anledning att va sur på dig :)

okej, kan komma förbi senare eller imorgon ^^

2011-08-08 @ 14:42:10

Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

2011-08-09 @ 03:10:53
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Postat av: Bella ( ägare) :3

Tack Angelina :D

2011-08-22 @ 06:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback