Hejj igen :) <3

2011-07-28 @ 23:25:33


Hejj! Bella här ^^  .

Vi har ju inte bloggat på tyyp 3-4 dagar , men det är ju för att vi har vart på Hannas land
och där hade datan ingen internät :P Men asså jätteledsen för att varken jag eller Hanna
har hunnit tagit bilder till er :( men vi har väl tyyp 10 bilder på oss själva :O Haha .

såå därför så gjorde vi en video som visar hur det ser ut och så :3 men vi tänker fortfarande på
om vi verkligen ska visa den ..? Den är väldigt kosnstig xD . Hanna jag jag är inge vidare på att filma oss för att
visa er ^^ . Vi skulle behöva fixa manus ;D

Nejj, men gjorde ett litet inlägg innan jag tänkte läsa en stund och sen soova :)
Åker till mitt land imorn , så hoppas att Hanna tänker blogga då :S

För kommer ju tyyp inte ha nått internät :(

Men vi "hörs" imorgon :)

HEJDÅÅ ! ^^

// Isabelle :3

Kommentarer

Postat av: Tiinamiina

2011-07-29 @ 11:35:42

Postat av: Tiinamiina

Jag såg din kommentar på Fokis och jag vet hur man gör en rosett :-) jag ska också snart göra en video hur! ^••^

2011-07-29 @ 11:38:12
URL: http://Tiinamiina.wordpress.com

Postat av: Jasmine

Fin blogg du har! :D

Var med och tävla om att bli veckans blogg!



Ha en bra dag :)

2011-07-29 @ 12:07:38
URL: http://m1m1.myshowroom.se/

Postat av: Bella och Hanna ( ägare) :)

Tack Jasmine :)



okej, tina..

2011-07-29 @ 12:31:24

Postat av: mATHILDA

Hej! Såg att du hade kommenterat på fokis blogg att du ville veta hur amn sätter upp håret i en rosett ! Jag vet hur man gör om du går in på min blogg så kan du ju kolla på en video jag kan lägga upp där hur man gör , Kanske tar tid innan den kommer upp men fortsätt kolla tills den kommer upp , hoppas detta va till någon hjälp , Kommentera på min blogg så jag vet att du sett videon ;) Har en tävling där du kan vinna också :)

2011-07-29 @ 13:11:31
URL: http://mathildaannaosterlund.bloggplatsen.se

Postat av: Hanna ^^

Okej, tack Matilda :D

2011-07-29 @ 13:43:48

Postat av: Linnéa

Kolla & kommentera min blogg! Har jag tid får du en kommentar tillbax. :)

2011-07-29 @ 13:47:54
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Postat av: Mathilda (igen)

Hej! Du vetdu vad Rosett videon kommer upp om några dagar typ en vecka kvar för ska ut och resa lite nu på sommarlovet , men jag lovar heders den kommer upp , Jag gjorde en men det blev dålig och jag krångla till det och det va dålig kvalite så ska göra en bättre för din skull :) Jag kommenterar på din blogg när den är uppe på bloggen så kan du ju skika in :) Ha det bra

2011-07-29 @ 21:50:19
URL: http://www.mathildaannaosterlund.bloggplatsen.se

Postat av: Hanna

Okii! ♥ :D Snällt!

2011-07-30 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback