Hejj! Tbx från landet ^^

2011-07-31 @ 17:46:52
Hejj! Bella häär :)

Kom hem från landet för typ 2 timmar sen :3

Jag och pappa ååt thai mat när vi kom hem . Älskar thai mat <33

Men iaf så råka jag ha sönder mina nya sol glasögon ni vet, dom där bruna jag tappa i vattnet förut ;D

Så vi köpte ett par nyaa igen <3




älskar verkligen sidan på doom :P



Jaag här nedanföör ^^



Iaf så orkar jag inte skriva mer nuu :3

Så vi ses snart alla söta blogg läsare ;)) '


ps: Tack för alla söta kommentarer ni ger oss :) ''

//Isabelle :3




Kommentarer

Postat av: Jasmine

Fin blogg du har! Allt bra? :)

Ha en bra kväll!

2011-07-31 @ 22:32:23
URL: http://m1m1.myshowroom.se/

Postat av: Bella ( ägare) :3

Hejj! Tack så mycket Jasmine <3



Ha en bra kväll du mää^^

2011-07-31 @ 23:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback