Massa bilder från kryssningen kommer senare ;) ♥

2011-08-11 @ 18:22:32
Hejj ! ♥ Joo, senare så kommer jag lägg aupp bilder från kryssningen ♥
Vi kom hem igår, men hade iaf väldigt kuul ^^
PÅ själva båten så kunde man på från våning 2-9 . Hytterna på våning 2 var billigast och dom på 9 dyrast ^^
VI både på 7 så vi hade det "rätt" så lyxigt . Iaf , på taxfreen så köpte jag tyyp godis, 1 nackelack, 1 tyyp blast grejj med 5 ögonskuggor i och en svart kajal. penna ♥
Men idag har jag inte gjort nått särkild, Men trodde Hanna skulle plinga på mig, men verkar inte som om hon gör det ..
Men snart ska jag äta middag och så . :)

Men kommer tyyp uppgatera senare idag med en massa bilder mm :D ♥
Vi ses ^^

HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback