Ny data :P

2011-07-23 @ 14:36:16
Hejsan ! :D Bella här igen ♥  Joo, för det första sa jag fel , jag menade at ja skulle till farmoroch farfars husvagn :3
Fast egentligen vill jag inte men vi ska ändå bara vara där i 1-2 timmar :P
Men iaf så på vägen ditt, ska vi stanna vid länna för att handla en 10 tums data till mig ♥ ^.^♥
Har alltid velat köpt en , har väntat länge :S . Men för kanske ett halv år sen köpte jag en ny cyckel och
ungefär en vecka efter det så blev den stulen xO . Och då köpte vi en helt ny cyckel med stål-lås ( sånt
som man inte bryta upp ) och idag blev den stulen igen O.o ♥
Gillar inte cycklar ^^ .

Men nu måste jag gå , för vi ska åka ♥ ses vid tyyp 5-6 tiden ^^ ♥ . Eller tror det iaf, ska ju va med hanna vid
7 tror ja ;)

HEJDÅÅ ♥

// Isabelle

Kommentarer

Postat av: Mimmi Naveed

Social sötsak? :)

2011-07-23 @ 20:09:56
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback