Sorry för dåligt bloggande - Men en massa bilder nue ;)

2011-07-10 @ 19:06:59

Hejj alla sötaste läsare :D ^^

Bella häär . Jah är såå himla ledsen för att jag inte skriit nått , men jag har varit på landet och denna gång
fukna inte internät O.o . Men vi var där med en av mina 7 kusiner . Det var kul, och han fota en heel deel :D
Men först nuue en bild på miig xD ( Tyyp 1 månad gammal ) .

Sööt vaa ? xD




Här nedanför är mina nya solglasögon vi köpte i fredags ;) Men tyvärr är jag
så himla klumpig -.- .  så att när vi skulle bada så hoppade jag i med solglasögonen på !?
Så fick hämta simgalsögon och dyka efter dom xD




Här är en "del" av vardags-rummet vi har i det stora huset på landet :) ^^




Vår studsmatta .



Detta är vårt "mellan hur och vårt mindra hus" . Det huset som är minst
på bilder är det minsta vi har . Där inn efinns en bokhylla, två sänger och lte tavlor ;)




Min söta kanin Vilda som ligger under bilden xD Sötnos . Hon ligger där och äter blåbärs-ris :)




Mitt armband jag köpte på nån typ mässa för 10 kronor :)




PÅ bilden är dte mellanhuset, dte stora och lilla friggan. I det stora huset
har vi ett kök, ett vardagsrum, toalett, två somrum. Det ena med en
dubbelsäng och det andra med en vånings säng . Sen har vi en hall och en altan ^^

I mellanhuset har vi ett litet kök, en tv, en säng, dubbelsäng och en bädsoffa.



Här nedanför är det en liten kattunge som heter Lejonet :)
Asså mina kusiner katt har fått 5 kattungar som dom hade med
till landet :D



Här är Cheese :) ^^ Annurlunda men sööt .


Här ää panda :) Han gillar att ligga vid sopkvasten :)


Det var några bilder det :) ^^ Men kattungarna är 2 månader :) ^^ söta !


Hejdååe ^^


// Bella :3


Kommentarer

Postat av: Sara

Isabelle tror du verkligen att du är söt med dit ansikte och kropp??^^

2011-07-12 @ 21:52:30

Postat av: Bella :3

Asså jag bryr mig inte hur jag ser ut direkt..? O.o

2011-07-13 @ 14:45:53

Postat av: lona

2011-07-19 @ 09:58:19

Postat av: Anonym

så gullig katt du har

2011-07-30 @ 11:57:41

Postat av: Ninnie

Gud vad snällt sagt Sara ?! NOT !

2011-07-31 @ 15:09:29

Postat av: Bella ( ägare) :3

Syrran ( Ninnie) asså , visst det var ela<kt sagt ,

men bry dig inte om sånt ;) Även om det var menat till mig och inte dig så.. aa <3

2011-07-31 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback