Lite trött nuue .. :D

2011-07-03 @ 18:57:37
Heei! Bella häär . Jag har äntligen tagtit det lite lungt framför datan . Jag har badat ( Inte för att det var varmt..) xD OCh så har jag förberett en hemliss hela dan som jag tyvärr inte får berätta
nuee.. ♥ Men imorgon får ni säker veta ^^ Hur har eran dag varit..? .

Just nuee så "hänger" jag lite med Sofia och slappar :D Sköööönt .. :) ♥

jag har varit så himla trött på sistonde eftersom jag har mke att göra just nu . ska väl också ut
till landet snart, men det blir ju skönt . Fast jag kommer ju blogga från landet förhoppningsvis och
fullt med bilder såklart ( från landet asså) . ♥ .

Igåår var jag med Hanna, Fanny, Matilda mm .. :D Det var kul men vi plockade tyyp två burkar fulla med
körsbär :) Jag ska lägga upp bilder på det imorgon, eller senare . Men det var kul iaf..
imorgon ska Sofia och jag också ha en fest :D Men det berättar jag mer om imorgon ( Om jag får tid förstås) .

Juste, tänkte berätta lite om var vi badade idag mm. Jo, vi badade vid strålsjön som ligger ii älta . Det var
inte direkt varmt, men vi badade ändå i ungefär 1 timma . Sen frös vi och åkte hem till Sofia . Vi har nästan precis ätit middag . Vi åt tyype nånting.. :D Jaja, har fått lite skrivkramp , så jag skriver inte
mera just nu ... :3

Heejdåå :D ♥

// Isabelle :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback