Harry potter del 2 :) ♥

2011-07-13 @ 15:13:03
Hejj allihopa :) ^^  Klockan 7 idag ska jag se Harry Potter del 2 . Nån mer som ska se ? . ♥
Den "riktiga" premiären i sverige var väl tyyp igår , men vi skulle se den idag istället :)
Riktigt taggad faktiskt, har alltid gillar böckerna och filmerna . Men iaf .. har precis plattar håret ( Gör det ibland, inte så ofta eftersom det sliter på håret) . Men också igår så var jag och shoppade ;) . Bilder lägger jag upp imorgon .
Jsg handlade två tröjor och ett paket med lös-ögonfransar :) ^^ Första gången , men tyckte det ar kul
att pröva xD .

annars tar jag det lungt och så på dagarna, ni då ? :) .

Sen näsat vecka ska jag på kryssning, så det blir det inte så mke att skriva eftersom jag inte tar med datan .
Och så v.33 så ska vi till göteborg och gå på liseberg :3 .^^.

Hur ser erat sommar lov ut? ? ♥

Isabelle :3 ♥

Kommentarer

Postat av: Hanna

Haru köpt lösögonfransar?! xD

2011-07-16 @ 17:39:21

Postat av: Hanna

Haru köpt lösögonfransar?! xD

2011-07-16 @ 17:39:34

Postat av: Bella :3

Jaah, jag skulle pröva lite :) ^^ Sitter lite obekvämt ibland O.o xD ♥

2011-07-17 @ 17:03:57

Postat av: Felicia

Söt blogg! gå gärna in på min och skicka en kommentar! :)

2011-07-18 @ 18:45:56
URL: http://felicialorestigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback