Gör inte så mke , så skriver inte så mke ... xD ♥

2011-07-17 @ 17:41:15
Hejj! ♥ Joo, alltså jag är ledsen för att jag inte har skrivit så mke , men jag gör inte så mke om dagarna
så därför har jag inte så mke att skriva om ^^ . 

Men iaf så idag har jag spelat mini-golf med familjen , fast jag hatar faktisk mini-golf xD Men hela familjen
ville spela, så jag fick spela jag också :) ^^

Men i veckan så har jag också vart i sickla ( igen ) med hela familjen och där köpte jag ett par skor :3 .
Dom är jätte bra att ha , men asså bilder har jag massor av men jag bara "pallar" inte ladda upp
dom just nuue. Jah har ju bilder på tröjorna jag köpte i sickla för ett tag sen , skor, lös ögonfransarna ( haah)
, och lite mer .

Men tyyp varje gång vi är i sickla så köper vi tyyp alltid speciella drinkar som är såå gooda :O xD
sen har jag vart i cenrtum igår för att jag och mamma skulle köpa middag och sådär och så skulle jag köpa ett litet
läpp glans ;)

Idag har jag också ätit shit mke vattenmelon O.o

ÄLSKAR vattenmelon xD ♥

Men min lilla sötnos Vilda ( Min kanin) älskar också vattenmelon ^^ .

Varje gång man tar fram lite så rusar hon fram :D ^^ ♥

Men asså så ni vet så springer hon alltid fritt i köket :3 .
Men asså vi har inga typ sladdar i köket eller så som hon kan bita i eller nått annat ;) .

och hon kan inte smita från köket på nått sett . Asså ni ska få se bilder hur det ser ut så att ni
fattar bättre ;) . Vad har ni gjort under veckan? .  Imorgon ska jag göra nått annat också med syrran
och mamma men får se om jag orkar skriva imorgon xD . Ska väl göra det , blir blogg suger när jag
skriver ( Hahahah) .

jaja, nu har jag inget att skriva om , så ..

HEJDÅÅ :) ♥

// Isabelle :3




Kommentarer

Postat av: sonja

:)

Mår du bra?

Sorry om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-07-18 @ 14:37:25
URL: http://zlokka.blogg.se/

Postat av: Miriam

Fin blogg!! Gillar designen :)

2011-07-18 @ 16:46:06
URL: http://diamondgloss.blogg.se/

Postat av: Amanda

Vattenmelon är ju bara för gott ^^!

2011-07-18 @ 19:18:48
URL: http://mandolinis.blogg.se/

Postat av: Bella :3

sonja : det är lungt, jag mår bra ..



Miriam : Tack :)



Amanda : Jag vet :D ^^

2011-07-18 @ 23:36:30

Postat av: Bella

Följa varandra via bloglovin' ? :) Isåfall, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig direkt efter :)



Har just nu också en fototävling! Klicka här för att läsa mer: http://bellzors.blogg.se/2011/july/fototavling.html#comment



Ta hand om dig!

2011-07-19 @ 01:57:25
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback