Bilder mm :)

2011-07-07 @ 15:29:26
Hejj! <3 joo, nu tänkte jag ladda upp lite bilder från igår och idag :) Just nue gör jag inget
annat speciellt så tänkte p bloggen och alla fina läsare ;) ^^ Här kommer bilder:

Igår hade jag tråkigt och bakade kladdkaka ( chocklad) och bakade i muffins former :) Serverades med grädda .



Min fina och söta mascara jag fick av min mormor :) ^^  Jätte användbar att ha
i en mindre väska, och den var verkligen bra när det gäller volym ;)


Den ää från Isadora , finns att köpa tyyp nästan överallt. Rekomenderar ;)


Mína naglar som ää nymålade  :) Nackelacket från mormor . :)

Kommer från Viva la Diva :) Turkost . Rekomenderar :)




Jaja, Hejdåå :D <3

// Isabelle :3

Kommentarer

Postat av: Elin

Fint nagellack! :D

2011-07-18 @ 16:23:56
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback