Bilder mm.. ( Senare) .

2011-07-07 @ 12:34:40
Hejj alla söta läsare! ♥ Bella häär :D . Jo, sorry för sålig uppdatering i går, men jag han inte och Hanna
är på landet ♥ . Men Jag har fotograferat lite och ska lägga upp bilderna strax ( Tyyp klockan tre) . För då
kan jag ta den bär-bara datan för den andra ( som jag använder nu) krånglar när man ska ladda upp
bilder :( . ^^ . Men igår gjortde jag inte så mke, "hängde" med min kompis och sen kom mamma och
Ninnie hem hit ( till pappa) . Ninnie ää min söta syrra ♥ . Iaf så hade dom köpt en tröja till mig :D Bild på den kommer
senare . :) . Sen hade min mormor också köpt ett nackelack och en mascara till mig ^^ . Bilder på det mee senare.

Och eh.. juste igår bakade jag muffins eller snarare chocklad kaka xD ♥ Iaf så kommer bilder mm senare idag .. :)


Hejjdåå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback